Despre Noi GAL Trans

Tel: 00 373 78 34 888
Română

Despre noi

Călătorii despre noi

07 Jul 2025
Bradu Catalina
03 Jul 2025
Anonim
Sunt nemultumita de experienta cu Galtrans.Am cumparat bilet on- line pu mamam mea alegand o cursa cu autobuzul pentru ca mama are probleme articulare. Nu e suficient ca a fost un microbuz , dar acesta a fost mic si incomod, la care nici aerul nu mergea in coditii climaterice de canicula... a fost un chin sa calatoresti zece ora in conditiile acestea. Scuza doamnei de la receptia a fost ca ei au dreptul sa schimbe sursa de transport dupa bunul plac (si as fi inteles daca erau 3 pasageri, insa microbuzul era plin) si alta problema din punct de vedere al doamnei cu care am vorbit este ca am cumparat biletul nu de pe site-ul lor oficial ca de altfel ne anuntau de modificare( si aceasta de prost gust- comunicare deficitara cu clientii)! Foarte dezamagitoare experienta, data viitoare voi evita aceasta companie!
27 Jun 2025
Sîrcu Angela
13 Jun 2025
Irina Botan
11 Jun 2025
Anonim
08 Jun 2025
Anonim
Deja călătoresc a 3 oară și fiecare dată e una și aceeași, în transport este foarte frig , deseori se lasă geamuri deschise, inconfortabil din cauza spațiului mic, rezervările s-a făcut făcut fără a alege locul dorit și etc.
08 Jun 2025
Anonim
Deja călătoresc a 3 oară și fiecare dată e una și aceeași, în transport este foarte frig , deseori se lasă geamuri deschise, inconfortabil din cauza spațiului mic, rezervările s-a făcut făcut fără a alege locul dorit și etc.
14 May 2025
Irina Rusnac
02 May 2025
Anonim
Maxi taxi pentru 9 ore de drum- sunteți absurzi!
24 Apr 2025
Anonim
Au aparut niste discutii la imbarcare referitor la veridicitatea biletelor, iar soferul a fost cel putin spus nediplomat in actiunile de clarificare.
22 Apr 2025
Anonim
21 Apr 2025
Caraus alexandru
Nu am fost preluat de la aeroportul Otopeni-in rezervare am precizat de câteva ori de unde urmează sa fiu preluat!! Am fost nevoit sa plec cu alt autocar- aveam bilet procurat!!!
12 Apr 2025
Anonim
08 Apr 2025
Anonim
Nu am nicio observație de făcut!A fost foarte bine.
30 Mar 2025
Iustina Tataru
Am cumpărat un Bilet din Bârlad unde este menționat ca îmbarcarea se face de la biserica domnească dar în schimb a trebui să sun șoferul să aflu ca îmbarcarea se face în afara orașului Bârlad. De ce vindeți bilete cu informații greșite dacă nu îmbarcați corect pasagerii de unde trebuie?
28 Mar 2025
Anonim
Comportament foarte urât. Condus ce lasă de dorit.
25 Mar 2025
Anonim
Foarte enervanta si derutanta acea declaratie vamala la intrarea in RM
18 Mar 2025
Colomiet Alexandr
18 Mar 2025
Colomiet Alexandr
03 Mar 2025
Vidican Cristian Ionut
Totul a fost bine până am ajuns în vama Albița și am fost mutați pe alt autocar, care venea de la Brașov spre Chișinău. Acolo am fost cam înghesuiți și, surpriza cea mare, nu m-au lăsat în autogara de Sud, așa cum era pe bilet și cum doream, ci m-au lăsat în Autogara de Nord (care era, într-adevăr punctul de oprire în Chișinău pentru cei care veneau de la Brașov). Acest lucru a fost pentru mine un mare inconvenient pt că a trebuit să străbat tot orașul, nefiind obișnuit cu Chișinăul.
01 Mar 2025
Anonim
18 Feb 2025
Anonim
Buna ziua, sofwrul ne putea spune ca are o problema la masina
13 Feb 2025
Valeria Sirbu
13 Feb 2025
Anonim
Nu au oprit pe traseu pentru necesitățile oamenilor, ci doar ca să ia pasageri. Șoferul era arogant și certăreț. În unica oprire la restaurant eram grăbiți din start și ni se vorbea ca la o turmă. Scaunul meu era defect, la fel și portiera din față. Însoțitorul șoferului era tare de treabă însă.
10 Feb 2025
Anonim
Nu puteau să-mi găsească rezervarea. Eram înscris într-o listă separată.