Despre noi
Călătorii despre noi
02 May 2025 Anonim
|
Maxi taxi pentru 9 ore de drum- sunteți absurzi! |
|
24 Apr 2025 Anonim
|
Au aparut niste discutii la imbarcare referitor la veridicitatea biletelor, iar soferul a fost cel putin spus nediplomat in actiunile de clarificare. |
|
22 Apr 2025 Anonim
|
|
|
21 Apr 2025 Caraus alexandru
|
Nu am fost preluat de la aeroportul Otopeni-in rezervare am precizat de câteva ori de unde urmează sa fiu preluat!! Am fost nevoit sa plec cu alt autocar- aveam bilet procurat!!! |
|
12 Apr 2025 Anonim
|
|
|
08 Apr 2025 Anonim
|
Nu am nicio observație de făcut!A fost foarte bine. |
|
30 Mar 2025 Iustina Tataru
|
Am cumpărat un Bilet din Bârlad unde este menționat ca îmbarcarea se face de la biserica domnească dar în schimb a trebui să sun șoferul să aflu ca îmbarcarea se face în afara orașului Bârlad. De ce vindeți bilete cu informații greșite dacă nu îmbarcați corect pasagerii de unde trebuie? |
|
28 Mar 2025 Anonim
|
Comportament foarte urât. Condus ce lasă de dorit. |
|
25 Mar 2025 Anonim
|
Foarte enervanta si derutanta acea declaratie vamala la intrarea in RM |
|
18 Mar 2025 Colomiet Alexandr
|
|
|
18 Mar 2025 Colomiet Alexandr
|
|
|
03 Mar 2025 Vidican Cristian Ionut
|
Totul a fost bine până am ajuns în vama Albița și am fost mutați pe alt autocar, care venea de la Brașov spre Chișinău. Acolo am fost cam înghesuiți și, surpriza cea mare, nu m-au lăsat în autogara de Sud, așa cum era pe bilet și cum doream, ci m-au lăsat în Autogara de Nord (care era, într-adevăr punctul de oprire în Chișinău pentru cei care veneau de la Brașov). Acest lucru a fost pentru mine un mare inconvenient pt că a trebuit să străbat tot orașul, nefiind obișnuit cu Chișinăul. |
|
01 Mar 2025 Anonim
|
|
|
18 Feb 2025 Anonim
|
Buna ziua, sofwrul ne putea spune ca are o problema la masina |
|
13 Feb 2025 Valeria Sirbu
|
|
|
13 Feb 2025 Anonim
|
Nu au oprit pe traseu pentru necesitățile oamenilor, ci doar ca să ia pasageri. Șoferul era arogant și certăreț. În unica oprire la restaurant eram grăbiți din start și ni se vorbea ca la o turmă. Scaunul meu era defect, la fel și portiera din față. Însoțitorul șoferului era tare de treabă însă. |
|
10 Feb 2025 Anonim
|
Nu puteau să-mi găsească rezervarea. Eram înscris într-o listă separată. |
|
07 Feb 2025 Anonim
|
șoferul țipa încontinuu înainte de pornire, certa pasagerii ce își rezervaseră bilete online ,și din cauza faptului că nu poți alege singur locul unde să stai, cei cu rezervari online erau trimiși în spate chiar daca autocarul era liber în față |
|
02 Feb 2025 Anonim
|
|
|
31 Jan 2025 Anonim
|
|
|
16 Jan 2025 Anonim
|
Nu au oprit la locul în care neam înțeles ca voi fi și voi aștepta autocarul! Șoferii nu suna sau nu anunță din timp când vor fi la locul destinat în cazul în care urci de la o alta locație specificat în observați dar și anunțată din timp șoferilor. |
|
11 Jan 2025 cristina carmanschi
|
|
|
08 Jan 2025 Anonim
|
Am făcut o rezervare și am achitat biletul pentru două persoane, însă, la fața locului, am fost informat că rezervarea fusese procesată doar pentru o singură persoană. Această eroare a condus la o situație extrem de neplăcută, în care una dintre persoane (alt pasager) a fost nevoit să fie îmbarcat pe o rută ulterioară. Un alt aspect problematic este lipsa de confort în microbuze. Înțeleg că scopul operatorului este maximizarea numărului de pasageri, dar distanța extrem de mică dintre scaune face ca o călătorie de 9 ore să fie insuportabilă. Este important să fie oferite condiții minime de confort, iar în cazul microbuzelor, acest lucru nu se întâmplă. Soluțiile sunt evidente: fie măriți prețul biletului pentru a compensa o scădere a numărului de locuri și a asigura mai mult spațiu pentru pasageri, fie avertizați clar în momentul achiziționării biletelor că spațiul este limitat și că acest lucru ar putea afecta confortul. |
|
02 Jan 2025 Anonim
|
Șofer amabil și am ajuns destul de operativ . |
|
31 Dec 2024 Anonim
|
|